

Dette arrangement har allerede funnet sted.
Veldrevne selskaper er bygget for å levere resultater. De er mestre i å lytte til sine viktigste kunder og forbedre produktene de allerede selger. Men hva skjer når selve oppskriften på suksess blir din største hemsko?
Det er et velkjent paradoks i forretningslivet: Selskapene som er best i klassen på å levere det kundene vil ha i dag, er ofte de som går glipp av det markedet vil ha i morgen. Ved å fokusere for mye på å forbedre eksisterende produkter for sine mest lønnsomme kunder, blir de sårbare for nye teknologier og forretningsmodeller som i starten virker underlegne – men som til slutt endrer alt.
Heldigvis finnes det en vei rundt denne fellen. Løsningen er ikke nødvendigvis å snu opp ned på kjernevirksomheten, men å mestre kunsten å innovere i randsonen.
På dette seminaret går vi i dybden på hvordan du kan bygge en motor for fremtidig vekst. Vi ser på en praktisk og velprøvd strategi: å systematisk identifisere og kjøpe seg opp i mindre, innovative selskaper. Du lærer hvordan du kan gi disse selskapene friheten til å blomstre på egne premisser, for så å hente deres banebrytende produkter og teknologier inn i kjernen av din virksomhet når markedet er modent.
Dette er ikke bare teori. Det er en konkret ledelsesmodell for å sikre langsiktig relevans og vekst.
Dette seminaret er for ledere, strateger og innovasjonsansvarlige som vil utstyre bedriften for fremtiden. Bli med oss og lær hvordan du kan snu en av næringslivets største utfordringer til ditt sterkeste konkurransefortrinn.